VILKET SKÄMT DU ÄR !

Detta kära inlägg är till en människa som just nu får mig att vilja spy!
USCH !
Måste bara få ut dessa tankar, så jag inte slår ihjäl Sabina här :P
Asså, hur kan du ens leva med att vara så jävla äcklig!
LÅT MITT LIV VARA !
BRY DIG INTE !


Sluta älska mig så jävla mycket att hela ditt äckliga liv måste vara kretsat runt mig.
Spy varning på dig asså.
FRÅN HJÄRTAT, JAG HATAR DIG !

USCH igen....
Du är så jävla patetisk! och ja, detta inlägget är också patetiskt, men de e min blogg, så jag dår skriva det, och du behöver inte läsa detta.
Du kan bara ge fan i allt som har med mig att göra.
Move on, för det har jag gjort....



Kommentarer
Postat av: Neea

Fiina du<3

2011-12-23 @ 01:25:51
Postat av: Anna Nyhm

Skulle vilja föreslå professionell hjälp, någon du kan bolla fram och tillbaka med. Ett starkt tips! Ha en bra jul MvH Anna Nyhm

2011-12-23 @ 21:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0