Natti sötnosar! <3

Oops! En sadface inlägg! ^^ sorry för de! Behövde verkligen det! Kändes mycket bättre efter det :) eller okej överdriv inte Hanna lite bättre ialf ;) För om ni nu ska anstränga er å läsa min blogg så får ni ta vad som står i den?! Om jag inte skriver det ni vill att jag ska skriva, SYND! Det är min blogg å jag skriver vad jag vill!

Konstig dag idag iallafall. För ibland blir saker precis som man tänkt sig och ibland inte alls. Men lär dig livets stora gåta " älska, glömma och förlåta" eller hur är det?
Det är som "tiden läker alla sår", för ett tagsen trodde jag precis som så många andra att det bara var bullshit! Men jag fick det bekräftat! Tiden läker alla sår. Tiden får än att glömma! Inte att glömma helt för minnen finns alltid kvar! Men tiden får en att gå vidare från det som en gång fanns! Som en gång faktiskt betytt något!

Längtar till onsdag för på kvällen ska jag träffa mina fina Fia! Vad skulle jag gjort utan dig? Gått i tusen bitar? Antagligen! Du är den som alltid förstår och som alltid stöttar! Du är en äkta vän i alla lägen! För du sviker aldrig! Utan dig just nu vet jag inte var jag hade tagit vägen? Jag älskar dig av hela mitt hjärta!

Gonatt! Jag kan inte sova. Men får väl försöka eller något!


Give me your back please i can't wait for it baby ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0