Julkalender - 9 December

Linnéa Andersson

Nea Nea Nea..
3 år snart!
Men det känns som hela mitt liv.
Vi pratar om ALLT, vi gör allt tillsammans.
Du är så underbar och du är alltid dig själv iallafall tillsammans med mig ;-)
Vi är som vi är och det kan vi ju aldrig hjälpa :-P
Vi skrattar verkligen allitd med varandra.
Vi tänker PRECIS likadant och ibland kan man allvarligt tro att det är telepati mellan våra hjärnor. VI säger nästan alltid samma saker. :-)
Jag finns alltid för dig min vackra vän!
Tack för allt.
För varje dag som går så kommer vi bara skapa mer och mer minnen ! <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Älskar dig och finns alltid här för dig gumman min! <3



(hatar bilderna dock, haha!)



<3<3<3<3Kärlek<3<3<3<3

2011-12-14 @ 17:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0