Julkalender - 7 December

Mamma och Pappa

Mamma och pappa är väl egentligen dom som man alltid ska tacka 700000 miljoner gånger, för att man har fått sitt liv här på jorden. Att dom hyrde storken precis i rätt tillfälle och att jag fick komma till jorden.
Dom som har gett mig allt jag kan önska mig och det går inte en dag där jag inte är lycklig över att ha just dom till min föräldrar. Dom är så underbara och vad dom än säger, är dom glada, arga, lyckliga så vet jag att vad dom än säger så är det för mitt eget bästa!


Mamma
Mia Eriksson

Du är så underbar,
utan dig vet jag inte vad jag hade gjort många stunder.
Vi är så lika, inte bara på utsidan som många säger.
På insidan också.
Du är min idol, för när jag blir stor och får barn.
Då vill jag bli precis som du!


Pappa
Janne Eriksson

Min far är bäst på allt,
såfort man behöver hjälp med något kan man fråga pappa,
för han kan precis allt! (Iallafall nästan.)
Han är den bästa pappan man någonsin kan ha!

Jag älskar er även om jag inte alltid visar det, så är det er två som jag älskar mest av allt (och min lillabror då)




Kommentarer
Postat av: mamma

Nu när du e såpass gammal vill jag bara säga "det var inte storken" <3

2011-12-14 @ 15:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0