Julkalender - 1 December!

Första dagen på min kalender, vill jag presentera

Emely Kantola

En tjej som jag träffade igenom Charlotte, och efter sommarn förra året var vi i stort sätt varje dag.
Glömmer aldrig måndagsmys på Strömma, eller när vi satt upp hela natten och bara prata. Och sen fick för oss att gå mot Sätila mitt i natten.
Vi gjorde alltid massa jävelskap.
Julafton 2010 ? så jävla kul! :-)
Vi hade jämt roligt, vi skrattade alltid,
och är så glad att vi pratar igen!
Inget är som vanligt, men på något sätt är allt litet bättre än inget! :-)
Vi alla har väl mognat hoppas jag så allt blir bra igen :)
Alla våra galna Roadtrippar, alla galna saker !
Saknar det!
Du är och kommer alltid vara en del av det jag blivit idag!
TACK, för att du är den du är!
2 apfula bilder, som vi bjuder på. Eller jag ialf ;-)




2 alldeles för fulla flickor på nyår förra året ! :-)


Flyga flygplan :-)



Kärlek Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0