Innersta tankar!

Jag är en människa med mycket tankar. Och jag har en människa som är med mig dygnet runt som jag kan dela dessa tankar med. Den människan kan jag dela allt med EXAKT allt! Finns inget hon inte vet om mig! Och hon är också den ända i helaste världen som verkligen vet allt! Såklart pratar jag om MIG SJÄLV!
Jag älskar att dela med mig av mina innersta tankar med mig själv. Såfort en tanke kommer upp i huvudet så diskuterar jag den med mig själv?! Jag låter som en psykfall och kan nog tänka mig att jag ser ut som ett när diskussionen börjar också eftersom jag sitter å mimar/viskar till mig själv ! ^^
Men vet ni hur skönt det är? Att dela med sig ? Man måste prata med någon och det som finns längst längst in vill man inte att någon i hela världen ska veta. Då är det bra att ha sig själv!

Nu mumlar jag. Men jag bjuder på det! Gonatt älsklingar <3

Denna dagen har gått åt till förutom att jobba då så har jag tänkt på en speciell grej.
Tänk om man blir ensam i slutet?
Det känns som att ALLA har en pojkvän eller flickvän utan jag? Jag vet att det inte är så men det känns så.
Jag älskar att vara singel till 100% men självklart saknar man någon som kan ge närhet på ett annat sätt än det singellivet har att erbjuda.
ibland blir jag rädd för mig själv när jag tänker på vilka förhållandet jag gett mig in i.
J1 - där kan jag skylla på att jag var ung och dum och trodde att kärlek va så.
H - han är väl den av dom jag varit tillsammans med som under hela förhållandet var samma person hela tiden! Han är den som jag trivts med från början till slut.
J2 - en sak lärde jag mig eller aah många saker men en speciell sak. "Hanna skaffa aldrig en svartsjuk pojkvän igen". Han va en väldigt fin person och han gjorde mig glad, dom 3 åren innan vi blev tillsammans gjorde vi massa galna roliga saker!!. Tiderna förändrades!

Ja nu fortsatte de lite där ja xD gonatt igen <3


Påtaglig om bilden nedanför blir man inte glad när man äntligen får se telefonen på jobbet och det ser ut såhär! Ni är så bra mina fina <3 det lyste verkligen upp min dag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0