Hört att gäster kommer hit emellanåt :)

Hejsan, Gissar på att Hanna ligger och sover nu men vill iallafall bara säga;
Hanna du är en underbar person och jag har nog aldrig träffat någon som är så lik mig på många sätt.
Jag har så många underbara minnen med dig som jag aldrig kommer glömma,
alla våra spontana roadtrips, fettiskvällar, när vi "var" spioner,
hela dagar som bara bestått av prat som leder till att man sitter hela natten och
bara snackar om allt och ingenting,
när vi skulle bli miljonärer och allt sånt bra prat.
Även när vi bara vart hemma och inte gjort något under en hel dag och
sen helt plötsligt 2 på natten får för oss att åka och hälsa på folk och
bara vara så bra som vi kan vara tillsammans.
När vi ska sova tillsammans och plötsligt sätter på en sån sorglig film att vi bara ligger och lipar som stora bebisar.
Allt det vi gjort för varandra och med varandra kommer jag aldrig glömma, hoppas att det kan bli så igen.
Underbarare person får man leta efter.
HA DET FETT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0