Wordfeud! <3

Galen dag! LÄNGE SEN JAG HADE SÅHÄR KUL!
okej jag erkänner, har inte gjort ett skit.
Jobbade idag från 8-16,40 intressant va ? :)
Sen åkte jag till mormor och morfar och drack kaffe och snackade med dom.
Kom fram till att jag inte varit hos dom sen Påsk ?
ILLA, JA !
Sen åkte jag hem till mamma och pappa.
Pappa fixade lite på min bil å så käkade vi tacos. (:
Kollade lite tv :)
Sen åkte jag för å lämna en grej till Sophia vid Rävlandastation så helt plötsligt från INGEN stans, smsade en gammal väldigt nära vän till mig. ååh då fick hanna backflash. Så hon åkte hem till honom trots att hon visste att han inte var hemma.
Men att hans moråfar å hans syster var hemma, så glodde film å tjöta med hans syrra (:
Du är awwwwsome (:
Länge seeeeeen, vi sågs, då det var från min sida ett mycket kärt återseende (:

JA iofs. SÅ har jag träffat många underbara människor idag.
Men trots allt är det fredag och jag ligger i sängen 22,30. Något gick ju fel.
Men är i Rävlanda och ska upp och jobba imon, WIIIHOOO!

Alla som har iphone måste ladda ner Wordfeud !
Man spelar alfapet och så kör man mot varandra.
Så adda mig på de. Farfarsfliikka. Det är grymt !
Sätt in så det är svenska med xD Jag vet nördigt! :D


Hoppas inte mikkz ser detta innan vi är klara för då ser hon mina bokstäver xD haha.
Men ååh ni behöver ju inte titta på att jag faktiskt håller på att förlora mot Mikkz xD <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0