Svar på frågorna.

Fråga:
Vilka är dina top tio bästa ögonblick det senaste året?

Svar:

Jag tar frågan som jag vill och jag tar bara 2011 :)

Det absolut bästa iår.

Jag flyttade in hos världens bästa!
och fick en inneboende på köpet!


Helt klart alla crazy stuff jag gjorde med denna bruden!
Galet, om folk bara visste ;)


Min tripp till en hemligort för 2 veckor sen :)


Jag och Mikkz drog till Karlskrona på Håkan Hellström Konsert.
<3


Jag och Joäl.
Detta var en kanon dag och jag fick en ny vän.
Underbart fina Joel <3


Jag och Nasrin och Sophia drog till Rhodos. Det måste varit det absolut bäääääääästa minnet iår!


Åkte till Ullaredscamping 5-7 Augusti och var där med dom bäääästa!


Alla stunder jag får vara med min lilla prinsessa är dom bästa stunderna i världen!


Wheels and wings !
MEd bästa flickorna.
Epapojkar xD
HAHA.


Den sista måste ju vara en för alla nya människor jag träffat <3

KÄRLEK PÅ ALLT DETTA ! :)

Fråga:

vilka bloggar läser du?
har du någon stil?
varför började du blogga?

Svar:
oj, jag läser en hel dröss med bloggar.
Så fort jag har tråkigt läser jag bloggar.
Typ alla kända bloggar utan kisses och Kenza i stort sätt.
Men den bästa blogen enligt mig ä Hugorosas.se
Han är ju inte helt fel faktiskt.

Någon stil? Vad för stil klädstil ?
Nej det är nog ingen speciell. Jeans å en tröja e nice :)

Jag började först blogga för att jag skulle kunna skriva av mig. Bloggade väl i 3 månader utan att bloggen var offentlig.
Nu bloggar jag fortfarande för att kunna skriva av mig.
Sen tycker jag det är grymt kul och kunna gå tillbaka i livet och se.


Fråga:
Hanna min nya fina flickvän, min fråga är varför du är så snygg? <3

Svar:
Jadu, det brukar jag också undra.
Jag föddes nog så, kanske.
Sen att jag har Sveriges snyggaste flickvän gör ju bara mig ännu snyggare.

Fråga:
Hur kom det sig att du blev du? Kan du beskriva
Det? :)

Svar:
Jadu, det finns många anledningar.
Jag tror inte att det finns något bestämt, att när jag föddes var det någon som sa, du kommer att bli sånhär.
Utan jag tror att det har med ens förflutna att göra.
Tror att gamla kompisar och gamla pojkvänner har Mycket med det att göra.
Även vissa saker som hänt i livet har något med det att göra.
Ja, det är väl det jag tror.
So this i me, love me or leave me ;)

Kärlek på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0