Sorrrrey.

SJUUUUUUUUUUKT sämst uppdatering. Men care face på det ;)

Ni är ju här och hänger ändå.
Ni måste ju vara nolifers hela bunten, men jag gillar ju er iallafall.
Söta ni är. Faktiskt. Även om jag inte uppdaterat på typ 5 dagar så läser ni ändå min blogg lixom.
Skoj skoj...

Har haft en helt underbar helg.
Fredagen tillbringade jag med VÄRLDENS finaste vän.
Lizette Eneroth. Hon som vet mer om mig än jag själv vet.
Vi satt å pratade å pratade å pratade. dagen blev kväll och kvällen blev natt å ändå kändes det som att vi kunde sitta å prata och bara vara i flera timmar till.
Jag älskar dig!
Tack underara du!


Sen blev de lördag då körde jag hem Lizette sen drog jag hem till mamma och pappa och målade huset. Sen åkte jag till Lina i några timmar så drog vi hem till mig så kom min älskade Maja. så passade jag henne till typ halv 12. å då drog jag till Lina mitt inatten. :D
Vi glodde film å grejer . Så kom la hem 04.00 då däckade jag direkt. :)

Så vaknade vid två på söndagen av att Linus väckte mig å tyckte att de va dags å gå upp så åkte jag till henne. så drog vi å kollade när lillebror å Petter spelade match. As nice! :)
Sen drog vi te Rävlanda och träffa Eliasson.
Sen "crusade" vi lite å sen hem till Lina å snacka med hennes pappa tills alldeles för sent igen xD
Sen hem till mamma å pappa igen :D

Nu sitter jag hemma å tittar på "Ingen kan älska som vi"
Började titta på den förut. Men kom lite saker emellan. :)
Så nu kollar jag på den igen :D
ÄLSKA DEN FILMEN <3




Ska försöka uppdatera imon.

Ni är såååå bra! KÄRLEK ! <3
Hahah, Ialf några av er xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0