Lyyyyycka.

Rubriken speglar hela mig just nu!
Juli 2011-?
Det känns som att ALLT flyter på nu.
Hade man vetat att man ens kunde mått såhär bra, skulle man gjort det för länge sen.
Det är ju helt galet!

Iförrgår frågade jag en nära vän till mig om jag hade förändrats sen jag blev singel.
För det kändes som att alla har blivit trevligare och gladare.
Hon sa att det märktes, för man såg på mig hur lycklig och glad jag är nu.
Och hon sa att även om jag gjorde som jag vill när jag å J.J va tsmns så fanns det ändå i bakhuvudet.
Om jag gör så, vad säger han då?
Om jag gör si, kommer han bli arg då.
Klart att det satt i bakhövvet.
Men nu behöver jag endast anpassa mitt liv till mig själv och mina nära å underbara!
Det är sååå jävla underbart!



Kärlek på er! Vi hörs sen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0