Kyssar??

Nu har jag funderat på detta i typ en vecka HAHA !
Asså jag kan inte släppa tanken.
Kyssas är ju trevligt. Men verkligen inte alltid. HAHA !
Men en sak jag tänkt på är hur olika folk kysser, asså detta är galet, men eftersom det är min blogg, får jag skriva detta här.

Men tänk du kan träffa en kille som kysser hur bra som hellst, ialf enligt dig.
Sen snackar du med en kompis som tycker han kysser sjuuukt dåligt. Enligt henne.
Det är ju galet. Det är typ som en plus å minuspol. Man måste lixom klicka kyssandet annars blir det heeemskt. 

Helikoptern är ju ändå värst. Han som vill kväva dig med en kyss.
Vem vill de ? Tror ingen tycker sådana kyssar är så himla trevligt. eller ?

Jag har träffat kanske typ 2 eller 3 killar som bara wooooow jävla va bra han kysser.
Haha jag kanske är ute och cyklar å ni inte tänker samma alls. Men men det var mina tankar.
HAHA !


Jag är störd men ni får ha lite överselse :D

KÖSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0