"Gästabloggare - Lina"

Hästbajs...är mysigt nej men nu ska vi vara lite seriösa här också. jag är då Lina, hannas sötaste vän någonsin måste bara upplysa er alla om det.
Hanna är en..rätt elak (om hon har något imot den/dem) men endå go tjej enligt mig även fast ja nästan bara känt henne i en månad.
just nu för tillfället är hon tjatig och vill åka till Tranås, men ingen utav oss har pengar till det just nu så de blir ingenting med det, som ni kanske förstod nu så sitter vi i bilen och bara åker.
så roligt liv har vi för tillfället.
jag har inte en aning om vad jag ska skriva. så detta får bli bra.
KÖSSSS Lina.


Kommentarer
Postat av: K A J J A

hej , nu e svaren på frågestunden uppe :)

2011-08-15 @ 15:38:29
URL: http://knaskajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0