Den finaste i världen! <3

Finns inga ord som kan beskriva dig.
Du är så otroligt bäst i hela världen.
Trodde inte kärlek fanns förrens du kom in i mitt liv då förstog jag.
Finns ingen starkare känsla en den som jag har för dig.
Aldrig känt mig så hel som jag gör när jag får vara med dig!
Du är min glädjekälla, du är mitt ljus i mörkret.
Du är den jag älskar mest på denna jord.
Du är min bästa vän i hela världen!
Min underbara lilla vän du sprider KÄÄÄÄRLEK!
Du vet inte ens hur underbar du är.
Du kan nog inte förstå hur mycket du betyder.
Inte ens jag själv kan förstå.
Du är så liten men du har så mycket kärlek!
Min underbara vän JAG ÄLSKAR DIG! <3







Min ögonsten & mitt allt Maja Wessberg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0