Badanka!

Jag skulle ta ett bad och då låg Mr. X i badet och skulle göra mig sällskap.


Han simmade runt så fint och fritfullt.

Sen kom det massa skum och anföll honom...

Skummet gjorde så han druknade och försvann...

Men jag räddade honom och han lever nu lycklig igen...

Med sina fina kompisar. (:


Jag och Sophia har som sagt 12 små husdjur hemma, Badankor, dom är snälla djur, väldigt städade.
Självklart har vi döpt dom.
Men tyvärr är det hemliga namn på dom xD
Kan säga en hemlis, att om ditt namn är med på en av våra ankor så antingen har du gjort något bra, eller så har du ställt till med ett helvete xD
Haha..

FLUUUUUUMBOLL e jag xD <3

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0