3 sillar i en säck potatis ?

Hejsan hoppsan Kerstin!

Jag är trööööött å vill sova men måste ju självklart komma med ett nattinlägg till alla som är vakna :D
Jag vet jag är överdrivet snäll idag.

Idag har jag jooooobbat :D
Jaaa men erkänn, skit kul.
Har ju haft roligare i mitt liv.
Men jobba bör man annars dör man.
Precis som mycket annat onödigt tråkigt vi gör.
Typ som å sova ?
Hur kul är det egentligen. Sjuuuukt tråkigt om ni frågar mig.
Hade jag kunnat hade jag alltid varit vaken. Men tyvärr så har jag inte fått den förmågan.
Jag är som ni vet BÄSTA på typ ALLT. Men inte just de.

Jag är sjuuuukt övertrött, kanske märks xD
Fast jag e ju alltid ute och cyklar iofs, men ändå..

Men nu ska jag sova.
FAN vilket meningslöst inlägg men ändå xD
KÖSS I RÖVA FUCKERS! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0