Förlåt får jag väl säga !

För jag har verkligen mellaan 10-15 läsare varje dag och jag har inte uppdaterat på hundra år !

Mycket har hänt, jag har flyttat hemifrån :)
Ialf halvt! På prov kan man säga ;)

Till Mölnlycke :) LÖV IT!
Min Sambo Sophia och inneboende Nasrin är BÄÄÄSST ;)

Men nu har jag en fråga!
Det är faktiskt skit enkelt att kommentera på blogg.se
Så jag tycker ni kan skriva en kommentra om vem ni är :)
Va ni vill att jag ska skriva om och grejer!

.Nasrin Yousef.  Du är fan den bästa på denna joden.   Jag kan inte förklara !  Du är så bra !

Livet är en FÄÄST håll med om det folk och fäää!
Har ingen dator hemma i Mölnlycke men det kommer då blir det mer update! Ni kan ju få se hur det ser ut i lägenheten och så :)

Om ni vill häälsa på så ringa bara :D <3

Nu skka jag byta mina däck !

PUSSSPUSSSPUSSSPUSSSSPUSSSSPUSSSPUSSSPUSSSSPUSSS ni är kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0