*Today is the day, before THE day!* 1 November 2010

Imon är det Tobias dagen !
ÅÅÅh då e de min födelsedag :D
Tänk att jag fyller 20 år ? helt sjukt ! för 20 årsen exakt idag snöade det.
Vad hände idag ? Ingen snö ... Det är skit dåloigt väder !

Min värld är kanon just nu ! Allt är bääääst just mnu ! Jag älskar livet !

~Man vet inte vad man har förrens man har förlorat det !~

Det är så sant som det är sagt !
Jag förlorade i slutet av sommaren 2 stycken som betyder allt för mig !
Det var det värsta som hänt i hela mitt liv och många kvällar när jag lååg och tänkte på detta så trodde jag att det var för alltid.
För så som jag hade betett mig vore det varit föralltid om det inte var 100 % äkta.

~Äkta vänskap tar aldrig slut~ - Jonas Hallin
~Gammal kärlek rostar aldrig~ - Johan Johansson

Allting löste sig ialf tillslut å just nu är mitt liv underbart !

Nu ska jag åka ner till Jonas nu ! men vi hörs jag ska försöka bli lite bättre på att uppdatera ! =) <3

*KÄRLEK ÅÅÅ GLÖM INTE ! IMON FYLLER JAG ÅR =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0