Det är bara så.

Det värsta en brud kan göra är att ta pojken ens vän gillar !
Ett ex till en vän eller något liknande, ni förstår vad jag menar !

Det är 14 års nivå på det du gör !
Du är falsk. å jag tycker inte om det du gör !
Egentligen vore jag inte bry mig men jag gör det
så jävla mycket bryr jag mig !
GAAAAH ! falska fula F**ta !

JAja nog om det !

Johan Johansson <3
Du gör mitt liv!
Det är bara så ! 3 år tillsammans mer eller mindre !
Det har alltid varit du och jag på något sätt !
Nu är det bara bara bara du & jag !
1+1 är 2 fast du och jag är 1 så är det bara !
Jag älskar dig av hela mitt hjärta och så är det bara .
Vi har gått igenom med och mot gångar.
Men vi har alltid klarat oss ur det !
Jag är ingen romantiker å jag är inte speciellt bra på att öppna mitt hjärta!
Men jag gör mitt bästa för jag vill vara den bästa för dig!
Du är den bästa för mig !
Hur skulle mitt liv sett ut om du inte hade stått där bland alla på uppropet den 28/09-2007!
Om du hade varit kvar i Värmland och inte flyttat ner hit !
Allt har en mening och meningen med att du flyttade ner hit var för att jag skulle hitta dig !
Att vi skulle bli Ett!
Jag vill inte ens tänka ett liv utan dig !
Allt hade varit annorlunda.
För alla val alla saker jag gjort som senaste 3 åren har du varit inblandad i och så är det bara !
Johan Eskil Johansson <3 Jag älskar dig !





Är på strömma nu med mina älsklingar !

CEEJH <3 Men det är ju bara så ! MYSKLUBBEN!  MEJ GILLAR !
HAHA Nu ska jag snart åka hem till min älskling ! =)
GONATT ÄLSKLINGAR ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0