*Over one night, my life been a nightmare* - 20/5-10 -

Jaaa, vart ska jag börja ? HAHA
Livet är underbart ! eller inte ?
Jag vet inte..
Nu finns det så mycket känslor.
Hat, ilska, ledsamhet, besvikelse, lycka, kärlek, gladhet.
Allt finns inom mig. Jag vill dra ut det, men jag är inte sån. Jag visar inte känslor på det sättet. Jag gråter inte, för folk som inte förtjänar det. Jag gråter inte så ofta längre. men nu när jag vill kan jag inte ? Eller är det för att jag inte vill som jag inte kan? Seriöst jag vet inte haha !

Ibland tror man att folk är något dom inte är....
JAG är expert på det. Jag är SÄMST i världen på att läsa människor.. tydligen
Det har jag bevisat ganska snabbt dom senaste dagarnaxD ?
Jag vet inte... jag skiter i vilket, fel hade jag !
men så kan det gå när haspen är av :P HAHA ! (A)

Jag ligger och lyssnar på Håkan Hellström.
och detta är 8 gången jag skriver om detta inlägget.
Antingen blir det för personligt eller så öppnas mitt hjärta för mycket.
Det är  som en befrielse att skriva här. Jag får ut allt. Det mesta ialf.
Jag vill inte att detta ska bli personligt. Finns ingen som förtjänar detta.
Det är bara allmänt. Eller ? Ha ha ha !
Jag är förvirrad. Klockan är nu 01.48 (20 Maj) och egentligen vore jag plugga. Har inte börjat. men måste.
Jag vill inte jag vill ta studenten. Jag vill bort, jag vill fly men bara för en stund.


Kärlek och Respekt
(till dom förtjänar det)


-"Ångra aldrig något du en gång gjort, men tänk efter innan du gör det"
-"Hata aldrig den du en gång älskat"

SAKNAR MIN JONIS ! <3

Den bästa man kan ha <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0