*My life has changed so much* 15 Maj

Det senaste dagarna har jag funderat en del.
Vem är jag ?
Hur blev jag den jag är idag ?
Hur kom jag hit i livet där jag är idag ?

Jag är ju som dom flesta vet Hanna men jag kanske inte är den du tror ?
Det beror på, känner du mig eller tror du att du gör det ?
Det är skillnad.
Folk säger att jag är en hård jävel, men känner man mig, tror jag att man faktiskt kan uppfatta mig som en mjuk nallebjörn, mjuk inne mjuk utanpå. Det är ju den jag vill vara.
Jag vill inte vara någon som folk är rädda för, jag vill vara någon som min vänner kan komma till om det är något. För mina vänner dom är speciella. Dom gör jag allt för. Hemligheter är till för att hållas.

Hur jag blev den jag är idag ? Bra fråga, faktiskt. Men allt som hände mig förr, har ju gjort den till den jag är idag. Vänner, pojkvänner, familjen allt.

Det jag mest har funderat på är faktiskt hur otroligt mycket jag har förändrats.
Nu när jag och Sabina typ varit med Jocke sen i Torsdag, är det såklart att tankarna har åkt tillbaka, snackat gamla minnen och tänk tillbaka. Jag har förändrats, alla har förändrats, och det är så underbart !
Även om det är svårt och tror, så har jag mognat och jag förstår mer vad livet handlar om.

Ibland vill man vrida tillbaka klockan få visa saker ogjorde, i det gamla livet, men undra hur livet hade sett ut då ?
Det kommer jag aldrig få veta och det kanske jag inte ens vill veta.

men jag måste dra nu... så är det. Vi hörs ! <3
Kärlek & Respekt !
//Hannai living in the perfect life <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0