*Sjuuuukt dålig uppdatering* -20 Juni 2010-

Äntligen hemma !
Eller näe, inte änte äntligen, för fy fan va underbart det var !
Vill bara tillbaka.
Fy fan, bilder kommmmer såklart ! Ska bara sno dom av Sabbbbbbiz. Imon efter hennes jobb ska jga våldta henne ( Våldgästa ).
Vad har vi gjort ?
-Solat
-bada
-spanat killar ;)
-Varit med Jessica och Carro.
-Ridit dromedar (Värsta jag gjort)

Jag sitter ute och röker vattenpipa nu med Jonas, Johan, Albin och Elin!
Jag lovar att ge er mer om Tuniesien sen, väntar egentligen bara på att få bilderna =)
Men viii hörs !










Kärlek och Respekt
Hanna <3

Kommentarer
Postat av: Emmelist

Tjeeeena brullan! Tänkte bara säga att jag har startat en till tävling om dom där populära kedjeringarna som du var med och tävlade om sist :D Hoppas du vill vara med även denna gång!



Ha en trevlig dag min sköna böna!

2010-08-25 @ 09:20:44
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Elina

Hej! Jag har suttit och fixat en ny design i flera timmar, säg gärna vad du tycker om den och om det är något jag bör ändra på :) Ha en trevlig kväll! Kram Elina

2010-10-21 @ 21:44:28
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0