*My heart has never been more red* 1/6 -2010

Asssså ni anar ju inte hur underbart livet är !?
Det är fantasktiskt, jag sitter och gör inget.
Men känner ändå att allt är underbart !
Vet inte varför det är bara så.
Jag har verkligen allt jag någonsin önskat mig !

Men det bästa av allt är att det bara är 7 dagar 23 timmar 37 minter, 15 sekunder kvar tills jag tar studenten !
HANNA tar studenten ?
Ni vet där, där tjejen ni tittade snett på, och skrattade åt och tyckte hon var värdelös.
HON SKA TA STUDENTEN !
Det trodde ni inte va ! :P
Men nu jävlar är jag på G!

Men ju närmare studenten vi kommer ju lyckligare blir jag,
men det finns något där.
Jag kommer aldrig mer få träffa folk i min klass varje dag. Visa kommer jag antagligen aldrig se igen !
Först träffas man varje dag i 3 år. NÄSTAN varje dag ialf.
OCH sen ska man inte träffas alls ? Det är ju jätte sorgligt !
Just tryggheten kommer man sakna. För på något sätt har vi varit varandras trygghet i 3 år.
och nu aldrig mer ?!
Det låter inte bra, fast egentligen är det ju kanon.
För vi gillar inte ens varandra i skolan. Kännns mer som vi gillar varandra efter skolan. Tex om några sitter kvar i skolan har vi det kanon. Eller på rasterna. Känner som alla är mer underbara då. Det är det man kommer sakna med er.
Inte när vi satt på lektion. DEt kommer man inte sakna.....

Jag och Sabina bokade verkligen in resan PERFEKT !
3 dagar efter studenten ?! Kan det bli bättre ? Jag tror inte det, tyvärr.
HAHA !
Då har man släppt allt, kanske nyktrat till !
Och bara leva livet ! <3

Nu ska jag gå och klyva ved :D CUZ I LIKE IT ! <3

Kärlek och respekt <3



HANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0