Vad ska man säga ?

Jag vill börja med att tack ALLA som gjort mitt år 2010 till det absolut bästa ! Jaaa jag vet :P MAn säger alltid så, men det är ju bara så xD HAHA !

Det har hänt en jävla massa detta året ! och jag är så jävla glad över det ! :)

Både dom bra och dom dåliga grejerna. JAG ÄLSKAR DET !

Ni vet vilka ni är och ta åt er. Även om ni inte vill det :P
Sommaren ! den va grym det tycker jag verkligen !
Det är Ju mestadelens Charlotte Johansson jag vill tacka för sommaren ! Kanske inte är läge att göra det som läget ser ut ! Men tack för en underbar sommar ! Hade inte haft lika kul om du och jag inte blivit kompisar i början av sommarn TACK!

Sen har vi Ju Sabina Andersson som jag kan säga allt till hon är helt enkelt en ängel på jorden!
Du får mig att må bra ! <3

Jannice Senft! - Fy fan va du är underbar <3 Många minnen tillsammans med dig ! <3

Emely Kantola - Tänker du på samma som jag B1, jag tror det B2 <3 HAHAH <3
TAAAAAAAAAAAACK för hösten 2010 <3 Hur skulle jag klara den utan dig ;) allt galet vi gjort <3
Helt galet. Trodde jag aldrig kunde träffa någon som var så lik mig ? :D HAHA ! Med dig är jag HEL ! <3

Robert Eskilsson -  Du är så jävla bra! Tack för att jag alltid kan prata med dig är så jävla glad för att du lyssnar! TACK Snyggve<3

Sabina Hultman - Soul sister <3 Tunisien Juni 2010 kommer aldrig GLÖMMA <3
Jag älskar dig ! <3

Lizette Eneroth! - Finns bara ett ord! Lillasyster, vad som händer, så kan du alltid komma till mig och jag kan aldrig sluta tacka dig för allt du gjort ! <3

Jonas Hallin- Du är ju såååå jävla underbar! Du får mig alltid på bra humör TACK !

Johan Johansson - JAG ÄLSKAR DIG OCH TACK FÖR ALLT JAG FÅR UPPLEVA MED DIG ! <3
¨

Imon slutar 2010 och nästa gång jag skriver här är det antagligen 2011 <3

Det året kommer bli ännu bättre !  Jag känner det ! jag vet det !
Nu ska vi åka ner te Ekshärad ! HÖRS SEN ELLER IMON ELLER AAHA NÅGON GÅNG IALF :D <3


Köööööss HANNI <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0