Tja tja bloggen Johan här! ;)

Har just nu världens tråkigaste flickvän! Som ligger och tittar på barnprogram! -.-"
Men jag antar att jag älskar henne litegrann ändå.
Önskar bara att vi kunde kollat på något intressantare än
Phineas & Ferb :P
Igår hade vi folket över, och badade badtunna med några kalla.
Precis så som livet ska va!
Och idag ska vi åka på glöggfest hos vårat favoritbarn! och jag har en känsla av att
det kommer bli jättetrevligt! Har precis fyllt på magen med mat också,
korv och makaroner blev det, kanske inte nån gourmetmat direkt men de duger
i krig ;D Nu ska man bara ta sig ur mat-koman och göra sig iordning,
för en varm dush hade inte varit fel!
Måste tillägga också att, för första gången på länge tittade jag faktiskt
på Idol igår, och jag förstår verkligen inte varför Olle åkte ut,
Innan idol-tiden hade han också en youtube kanal
http://www.youtube.com/user/ollenhedberg ni kan ju kolla in den om ni känner för det :)
Men nu ska ja få tummen ur!
Kyss på skinkan åå simma lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0