Måndagsmys och massa prat!

Emely här!


Det har varit en fruktansvärt jobbig dag i skolan, gillar faktiskt inte 3H längre... vill byta klass och skola.. 
Men har ju mina underbara vänner, love it!
Måndagsmys idag, helt underbart som vanligt.
Det var ju först PH och ERIK kom tillbaka, WOOOOHOOO! sen vare ju UoB, JP åkte, HELT FEL!
Efter det  var det bara mass prat och mycket pigshot spel! Frugan slog du rekord ;) hihi, busigt.
Jag och Hanna försökte oss även på att ta några fina bilder, men det gick ju inte så bra..
kul att man blir såå snygg på bild, NOT!
Men iaf, nu ligger jag på rummet helt ensam och lyssnar musik och skriver lite här, UTSTÖTT KANSKE?
neeej , så äre inte. :)

MEN NU SKA JAG GÅÅÅÅ.

PUSSPUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0