Idag blirre glöggfest :') <3

Hade en underbar kväll igår !
Skit kul faktiskt :D
VI badade, några drack lite öl och cider, snackade !
DEt va sååå gööööt !

Idag vaknade jag 11 typ av att pappa ringde å väckte mig !
MEN MEN min lilla pappa ! Han är i Sthlm hos våra släktingar mamma är också med ! :D
Dom har varit på kryssning, eller ialf på en båt, å ätit julbord å grejer ! MYYYS !


Idag ska jag på Glöggfest hemma hos mitt lilla gosegris mamma !
Hem till MAJA :D <3
ÄVEN Kan man säga att jag ska hem till Katta å Chrille :D




DEt ska bli riktigt trevligt faktiskt ! :D

Nu ska jag å älskling kolla om det finns någon mat hemma :D
hoppas de e vrål hungrig :D


KÄRLEK Å RESPEKT ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0