The good times in my life <3*19 Maj*

CHACHA BLOGGEN ;) HAHAH (pinsamt) 

Cecilia Sandra Bohman ,
vill ha en egen liten text i min blogg så nu ska jag berätta hur mycket jag fatkistk tycker om diiig =) 
Du är verkligen en gooo tjej, du får omgivningen att må bra .
Och för mig betyder du massa!
Du kan få mig att må så jävla bra bara av att finnas till =) 


Nu till livet=) 
Jag sitter i datasalen med Mattias, Rebecka, Sebastian, Christoffer, Cecilia och Elin =) 
Sebastian och Christoffer sitter och kollar vilka brdar dom skulle vilja knulla. 
Rebecka lyssnar på musik. 
Mattias kollar på wow filmer xD 
Celin pluggar och är allmänt fjortisar (like allways xD )
och här sitter jag xD 
Nu kom Linn med och Sebbe och Christoffer dampar på En blogg och sitter och säger CHACHA till alla som kommer in ! 
Dom är söta som fan =) 





bby, why u don't come over here ? 





Livet rullar på som man tänkt sig fast ändå inte,  min väg tog stopp men det öppnades en annan ! 
Det behövdes kanske, kanske tog jag allt förgivet och hoppades alldeles för mycket på att få det jag ville ha ! 
 Men nu äntligen så kan jag gå lite andra vägar, mina tankar har gått mycket runt just en människa dom senaste dagarna ! 
 


Jag var i Kungsbacka i lördags, och jag tycker verkligen om människorna där och trivs med dom ! 
Dom får mig att må massa bra ! 
Kim och Linnea, helt otroliga flikkkkkkkor =) <3'





Pusspuss<3
 


  

Kommentarer
Postat av: Ciissi

Naaw , va söt du är Hanna :D du får mig att må bra! Tycker mycket mycket om dig ! <3

2009-05-19 @ 16:08:43
Postat av: Elinn

nästan så att jag förtjänar några fina rader jag med :D puss på dig hanna! <3

2009-05-19 @ 16:30:43
Postat av: Elinn

nästan så att jag förtjänar några rader jag med :D puss på dig hanna <3

2009-05-19 @ 16:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0