don't hate someone u on day loved ! *12 Mars*

Kan inte förklara kärleken till diig Nasrin !
Shiit, du är fan det bästa som hänt migiig, jag kan inte förklara något av allt jag känner för diig.
Ord har en kraft, men dom är för svaga för att förklara !
Jag SAKNAR ibland stunderna när det verkligen bara var du och jag !
Inte en telefon som var med oss hela tiden. <3
Din familj oooh shiiit, jag älskar den . Din mamma , min mamma2 hon är fan den bästa och snällaste som finns.
Bushra om du någonsin i ditt liv, får för diig att läsa detta. Så är detta lilla avsnitt till diig <3
Bushra <3
Du betyder sååå massa för mig, även om du kanske inte vet om det.
Du är så himla ball
och en sista sak, JAG älskar DIG Mamma2 <3
Tillbaka till Nasrin!:
Du har ett hjärta som verkligen sitter på rätt ställe, du vet nog inte ens hur mkt jag älskar diig.
Du kommer inte förstå även om jag förklarar med dom få ord jag kan !
Inte ens när jag lärt mig arabiska kommer du förstå!
Tiden med diig är något jag ALDRIG kan glöma lr vill glömma, alla minnen vi har kommer bli så mkt mer.
Jag har aldrig kunnat vara med någon så mkt jag är med diig, utan att tröttna okej ibland vill jag flå diig och hänga upp dig på väggen , men det går alltid över efter 2 minuter.
Nu ska vi se på Twhigligt, lr hur fan det stavas xD <3



Nasrin, Pontus, Jonas, Madde och såklart Viyan =) Tack för att ni finns =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0