Ditt namn går runt och runt i min hjärna <3 *29 Mars*

Hanna =)

Staring at a picture of u an think , you are the right one <3






Hejsan hoppsan alla <3

Igår var jag och sökte till Idol :D Shiiit, hade svin skoj, och folk har rätt, kön är det roliga i det hela :D
Stog med Madde, Pontus, Andrea, Erika, Andreas, Caroline, Olof, Pontus och i kön stog två kungsbacka bor som jag och bror började prata med helt, undebara Lollo och Jennifer=)
Jaa just det, dagen börjde med att vi försov osss:P HAHA
Men hoppade in i kön med Andrea och Erika xD
Det var kul, men svin kallllllt....
Jag sjöng Empty room till farfar :D <3
Det gick svin bra, fast gick ju såklart inte vidare;) Men jag åte dit för att ha kul och det hade jag ! Till 100 procent :D Den ända av oss som gick vidare var jennifer :D Den tjejen kommer gå långt :D och vi håller tummarna för dig Jennifer =)<3 Vinn skiten för oss nu <3

Jaa kom hem och somnade typ lite innan 9 xD seg som fan , sov i 14 timmar xD

Tänkandet nu för tiden har med sommarn och göra och faktuiskt också en speciell person xD
sommarn, asså jag längtar så himla mycket <3
Raggarträffar <333

SAKNAR DIIIG, men nu ska jag soav, orkar inte skriva mer nu <3


KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: Nas with the Ass

Ja och jag städade hela dagen :D det var också kul :D

2009-04-13 @ 21:51:24
Postat av: Emma Dufvenhed

Din blogg måste va intressant, för jag sträckläste den från hela förra året!!! Fast nu blev jag väldigt trött, kanske ska sova lite...;)

2010-04-28 @ 19:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0