När man förstår att pengar inte är allt ! *27 Mars*

Shiit, hur förklarar jag denna dagen ?
Dagen började med punktering, bra HANNA.
Skit samma.
FESTEN är det som jag ska skriva om nu innan jag går och lägger mig.
Tack till alla som kom och verkligen brydde siig.
Förlåt till alla också !
Ordspråket säger,
"Att vara stark är inte att aldrig falla, utan att kunna resa sig upp efter varje fall, det är ett tecken på styrka !"
Jag föll hårt idag, det gjorde jag verkligen . Jag var en feg jävel ! Men jag ställde mig upp för folket och rättade till mina misstag ! Jag är grymt glad för det. Det tog tid att ställa sig där, att ställa sig där och känna att shiit, musiken är avstängd och det är verkligen ALLA tittar på mig ! Att se så mycket folk kolla på en , speciellt en människa var svår att se, killen som fick hela min högstadietid. Som En vän till mig sa, "Att högstadie tiden är någonting hon kan se tillbaka på och faktiskt sakna," det ska jag med hela mitt hjärta säga, det skulle jag aldrig göra ! Men men det hade inte med saken att göra men men jag visste inte vad jag skulle säga, jag har aldrig i hela mitt liv varit så nervös !
Men jag SKÄMS för det jag gjorde, men att skämas i hela livet är faktiskt inte någonting jag tänker göra, så jag hoppas att allt är okej.

Jag måste ialf säga att jag har haft en KANON kul kvl faktiskt, men det är ju jag , det räcker med oerhört trevliga människor omkring mig så är jag nöjd :D

Och jag är såå glad att jag fick träffa mina kusiner tvillingarna =) Ochsåklart min älskade nicklas Axelsson ! <3

Jonas och Nasrin <3
Tack för att ni lysser upp min dag !

Ett Stort tack, till Sabrin, Linn och Jonna, Cecilia, Elin, Carro, Johanna <3333

Det största tacket går till Tim Lundqvist, för att han hjälpte mig att föllfölja ideen <3
Tack Tim, för all hjälp, detta gjorde vi kanon bra, men lova mig en sak, vi gör ALDRIG om det;) HAHA

När man förstår att pengar inte är allt:
Efter allt som hände satte jag mig i min älskade bil, då satt jag och tänkte på vilka som verkligen betydde något i livet.
Jag kom och tänker på cecilia och elin och dom som blev av med grejer. Jag vet att man blir lessen, när saker försvinner. Men tänk ändå, pengar, vad gör det. Det bästa i världen är vänskap. Och såg ni idag tjejer  ? Vi hjälptes åt då gick det faktiskt hyvsatt bra ! Tack så JÄTTE mycket för att ni finns och att ni visade tecken på VÄNSKAP ! <3

Tänkandet, orkar jag inte ta just nu, ska in och duscha nu.

Kärlek & Respekt,
Hanna Maria Eriksson <3



'_'L <3 du är kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0