The life is like a rollercoaster *8 Februari*

Nu sitter jag här hos En av minabästa vänner. Johan Johansson, han äter, men jag är inte hungrig. Jag är aldrig hungrig nu för tiden. Jag vet inte , mår inte som jag gjorde förut. Jag har väl förståt nu att jag är ensam kvar. Jag är verkligen kvar. Lämnad ensam. Jag vet nu. Det är inte kärlek jag känner längre det är bara en jävla saknad. Inte just efter Jocke, men eftersom han är de ända seriösa förhållandet jag har haft så är det ju naturligt att det bli honom jag saknar. Men en sak ska ALLA ha klart för siig jag är inte kär i Jocke längre, för hade ni varit jag så hade ni förstått. HAHA.. Någon som behandlar än som han behandlar mej är inte ens en idiot kär i xD Men men saknaden går över , kanske.
Jag vet inte om jag vill skratta eller gråta just nu xD
Jag vet vad jag vill göra flr tillfället med tror ingen ill veta så jag skriver inte ens det xD hahaha..
Det finns en sak som jag saknar mest av allt. det är mega hemligt men det är det jag saknar mest av allt.. :O :P


HAr precis pratat med Jocke om torsadg ska nog hämta honom och Tina i kungsbacka. och ja ni som läser behöver inte ens kommentera jag vet helt uidiotiskt jag vet xD MEn han har ställt upp så jävla mycket på mig ! Men asså jag försökte förklara för jocke att dom itne fick hålla på men vad jag än sa så lätt jag svartsjuk.Men nu i efterhand så kom jag på vad det var. Jag vill lixom inte påmminnas jag vet ju att alla ord som hon får höra har jag också hört,det mesta dom gör har jag och jocke också gjort det är nog det som är svårast att acceptera. Men han är ju männsklig som alla andra.
Härom dagen var det någon som sa något om Jocke, och även om han har bbetet sig som ett jävla svin mot mig, så försvarade jag honom. Och den som sa det bara varför försvarar du ens killen ? Men va fan, vrf ska jag snacka  skit. Jocke kom in i mitt liv i den svåraste tiden i mitt liv. Men fan va växte den perioden och gjorde den bra :D Kommer aldrig ångra ett och ett halvt år med dig ! Sen vet jag någonstans LÄNGST in att om något händer så kan jag komma till dig, du hade hjälp mig, jag tror faktiskt det. Vet inte varför bara har den känslan.
En sak är jag ialf glad över, du har gett mig något ingen annan kan få . Det gör mig stolt:
D



Emma Dufvenhed.
Gumman u make me be crazy. <3
Asså du får mig må bra och jag kan alltid skratta tillsammans med dej .
Kan snacka med diig om allt <3
TACK för att du finns i mitt liv , Emma.

Johan Johansson
Du får mig må bra du får mig känna mig värdig.
Du är men sån jävla bra kille
TACK för att du finns i mitt liv , Johan.

Emelie Willingskär.
Dej kan jag säga allt till ,
du är nog den ända som vet allt om mig.
Det gör diig speciell och det gör mig speciell att
du vill veta. Ja, ialf för det mesta xD HAHA
TACK för att du finns i mitt liv , Emelie

Nasrin Yousef
Asså, skratta och lana ;)
Det är vi bra på.
Men vi är också bra på så mkt mer bara vi är tillsammans
TACK för att du finns i mitt liv , Nasrin

Malin Johansson
Malin Malin Malin, va ska jag börja ?
Du är så himla gooo. Skratta och ha kul med diig
kan inget annat. Du får mig att mår bra;)
TACK för att du finns i mitt liv , Malin

Rebecka Oskarsson
Tjejen man bara inte kan tycka illa om .
Fy tjyvens va du är bra .
B-power kommer nog någonstans alltid finnas där <3
Jag finns för diiiig.
TACK för att du finns i mitt liv , Rebecka

Jonas Hallin.
Hela du gör mig glad och du vet om det.
Att se dej får hela mig att lyssa av glädje
för för mig är du glädje
TACK för att du finns i mitt liv , Jonas

Pontus  Eriksson
Nu ska jag förklara mig som jag gjorde igår.
Ditt hjärta är hjärtformat inte som våra andras,
ditt hjärta är av diamant, det är fin och skulle aldrig såra någon.
TACK för att du finns i mitt liv , Pontus

Babatunde Sanjalo
Asså du är verkligen den bästa negern jag vet.
och det vet du ;)
Jag är så glad att vi är vänner nu för jag diggfar dej så fett mkt !
TACK för att du finns i mitt liv , Babatunde

Tim Lundqvist
Är så glad för eran skull fast ändå inte. xD
Jo klaaart jag är glad:)
Du är en toppen kille som jag verkligen litar på även om jag känt diig så kort tid (tekniskt sätt)
TACK för att du finns i mitt liv , Tim

Kommentarer
Postat av: Nas with the ass

ÄLSKAR DIG <3

2009-02-11 @ 00:29:35
Postat av: Beckkaabuuuus ;)

Du kommer ALDRIG vara ensam kvar gumman, ja finns alltid här för dej , de vet du :D <3

2009-02-23 @ 09:45:13
URL: http://tallkott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0