It's so Amazing how u can speak right to my heart *22 Februari*

Idag bestämmde jag mig för att min blogg skulle bli offentlig =)

nu var det ett tagsen jag var här. har inte riktigt kännt för det eller haft tid heller. men nu kände jag verkligen för det. har hänt väldigt mycket sen sist. Ska berätta lite, fast inte så detaljerat kanske xD
buggen går kanon och jag är verkligen jätte glad för det. Plus att Jag buggar tillsammans med pontus och Madde och hon är verkligen en tjej med hjärtat på rätt ställe.
Pontus är den ända jag dansar med, känner inte att jag lita på någon annan kille. allt känns så konstigt när jag dansar med någin annan kan itne låta någon annan styra mitt liv, speciellt inte en kille. jaja, nog om buggen.. livet är fan HELT jävla underbart nu. Jag har verkligen allt man kan önska. <33

Det bästa i livet är kärleken är det inte så man säger. alla kärlek jag har inom mig är för er mina underbara vänner. "Mina vänner är inte så många men dom jag har dom är kanon bra" - citat av mig själv xD Asså kan verkligen inte förklara alla känslor som finns just nu. Allt är sååå bra, men ändå är jag inte säker på någonting. Men ändå, denna osäkerheten denna "förbjudna frukten", det är den som får mig må så bra !
L<3


Imon åker jag till Borlänge med Nasrin, det kommer bli kanonkul =) Kommer sakna alla, min underbaraklass, mamma, pappa och speciellt min ända och underbaraste bror Pontus !
Pontus:
Utan diig tar jag inte många steg.
Utan diig finns det ingen Hanna Maria Eriksson.
Taack för att du är den du är !

och en människa som jag också kommer sakna är min bästaste bästa vän Jonas!
Jonas Hallin: Du är verkligen en speciell männsika för mig. Alla gånger du har ställt upp alla gånger du fått mitt hjärta att bli varmt bara av att du finns där. bara att du är så jävla söt, du får mig alltid att bli glad och du får mig alltid att förstå varför jag lever ! TACK !

Jag har haft en underbar helg och har verkligen fått en annan bild av en människa som har vuxit i mina ögon. =) TACK =) Jag och Nasrin har varit i Kungsbacka och inte bara på ett ställe i Kungsbacka utan i hela jävla kungsbacka för att hitta en lite plats . Vi hitta tillslut=) ;)

Jaja, ialf. Om en vecka kommer vi hem då är det tillbaka till allt här hemma och förhoppningsvis får jag träffa DIG så snart som möjligt=) När vi kommer tillbaka, ska vi börja med discot och hämta grejer åka tilll vårat hemliga ställe och handla inför discot. Och även hämta dricka chips och skit i skolan . Vi ska även prata med Mikael så vi får göra provet. =)


TÄNKADET nuförtiden. :) Allt, lixom varför jag mår så himla bra som jag gör. Jo jag vet att det är mina vänner som gör det, min familj och min underbara släkt. =) Är så glad att jag har er allihoppa . Asså ni får mig att vilja leva hela livet, ni får mig att må bra varenda dag. 2009 det är mitt år det är verkligen det. det går inte en dag utan att jag vill fortsätta som det är. Folk säger att man bara kan vara lycklig i 3 månader sen går det utför och blir dåligt. Vi får väl se, jag hoppas inte det, för två månader har gått och jag har inte mått dåligt en ända dag. jag älskar verkligen mitt liv just nu. Klart att jag vissa stunder får känslan av att jag aldrig i hela mitt liv kommer få en pojkvän igen och aldrig i hela mitt liv kommer får leva tillsammans med någon, Men jag bestämmer mig genast för att jag är 18 år och ska leva livet. Jag älskar verkligen singellivet, på många sätt=) känner mig mer fri lixom, kan göra vad jag vill, umgås med vilka jag vill och framför allt, slippa passa upp någon. Det är livet <3
 

nu ska jag ialf avsluta, vi ska gå upp om 4 timmar ändå är vi idioter och sitter uppe, men ENDAST för att min sega vän Nasrin, inte gjort sitt judendom arbete, och för att vi ska få åka så måste hon har gjort det !
men men , puss och kram, någon gång kanske vi ses på stan =)
Jag har mobilerna med mig så terra mig som fan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0