You bring feeling to my life !<3 *13 April*

Torsdag - Var hemma hos Robert på party, med MASSA underbara människor ! (=

Fredag  - kom hem vid typ 10 på morran sov till 15, sen ringde Tobbe och fråga om jag kunde köra honom till Askim okej efter mkt tjöt, så gick jag med på det=) Sen åkte jag till Nasrin och Tim, vi satt vi sjön , Tack för den mysigaste kvällen hittills på detta året =)
 
Lördag - Robert och Niclas kom hem till mig vid 10 och så åkte vi till Elmia ( bil/motorcykelmässa i Jönköping )
Så jävla underbart väder, och jag fick köra 740 och NEJ vi höll inte på att krocka i rondellen som Niclas och Robert påstår :P HAHA.. Så jävla fina bilar finns det, helt sjukt =)
Tack pojkkar för en otroligt mysig dag=)

Söndag- Idag vaknade jag klockan 15 seg som fan , åt och åkte hem tilll Tim hämtade tim och Nasrin och så åkte vi till Bolles, vi köpte kex och dricka och jordgubbar=) Så åkte vi upp till Stockasjön och satt där en stund, sen bestämde vi oss för att träffa Millan och gänget i Kungsbacka, men dom skulle fixa lite saker, och vi orkade inte vänta så vi åkte till donken i kungsbacka och tim och nasrin fick sin glad påskpresent, 2 cheese burjae var:P HAHA.. <3
Sen smsa vi med Robert, så åkte vi dit en stund =)  Alltid lika kul att träffa diiig =)
Tack för ännu en mysig dag NAsrin och Tim <3
Just det jag sov hos NASrin också :D:D <3
Ni gör miiina dagar<3


Måndag - idag - ja vad händer idag ? Plugga kanske träffa Emelie :D Om jag hinner =) Eller snarare om hon hinner =)



Ehm, idag kan jag inte ens skriva vad jag tänker, en sak är säker, Rebecka Oskarsson ring miiiiiig för fan ! <3



Just det kom på en grej , jag är ett levande bevis på att man kan vara lycklig mer än 3 månader för nu har det gått 3 och en halv månad <3

KÄRLEK&RESPEKT !


Kommentarer
Postat av: Kejsarn'

Hannah ! :D <3



Är så glad att du är lycklig nu.. Blir så glad dåå ! Åh du lyser upp dagarna (: <33

2009-04-20 @ 18:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0