You are one of the reasons why I smile everyday ! <3 *10 April*


En lååååååååång och sömnlösnatt xD
ÅKte till Anneberg typ halv 7 så var där vid 7 då var det bara Robert, Kim, Emil och Niclas där =) OCh dom hade jag ju träffat förut =)
Sen lite senare kom Tina, Daniel, robin och Millan och dom hade jag visst också träffat förut kom vi fram till :D
As gött folk =) Tycker mkt ooooom =)
Shiiit, vid halv 2 sa jag att nu går jag och lägger mig några timmar och ja 20 över 3 . Då var Emil och Robert på topp och dansade och Emil bah:
jag trodde aldrig du skulle komma upp , men fan det är strongt gjort.
Ja för fan, man är grym som fan ju =)
Gick och la oss 5 och somnade halv 6 och vaknade vid 8 av ett larm, typ en temperaturmätare grej :P HAHA... Sen gick vi och la oss igen och sen vaknade jag av att Robert flög upp ur sängen och började städa och så var alla vakna helt plötligt. =)
Har firat Robert med 8 underbara människor =) <3
Tack för en underbar kväll/natt/morgon !=)

Grattis på Födelsedagen i förskott=) 

 


Nasrin, saknar diig massa, inte setts på jätte länge nu .
Du är den bästa i hela världen !
Tack för att du gör alla mina dagar även om vi inte ses !
 Att bara veta att man alla dagar har världens bästa människa vid sin sida,
vad som än händer.
Betyder mer än guld !
Nasrin yousef, Jag Älskar Dig !
Rebecka och Nasrin !
Rebecka, du har ett hjärta av klaraste guld !
Jag är sååå Glad att du alltid bryr siig och
att jag alltid kan prata med diig ! =)
Du kan alltid prata med miig om du vill !
Tack Rebecka för att du finns !
Rebecka Oskarsson, Jag Älskar Dig !


I don't want another pretty face
I don't want just anyone to hold
I don't want my love to go to waste
I just want you and your beautiful soul



Tack för att ni finns vännerna <3
Utan er ingen jag !

Kommentarer
Postat av: Nas with the Ass

jag älskar dig, tack för att du finns utan dig så hade jag inte haft ensån underbar 2009 <3

2009-04-13 @ 21:33:28
Postat av: becka buuuuuuus

haha INTE okeej bild. Men ja fick tårar i ögonen när ja läste texten :| , de e inte många som lyckas me de. Du är underbar, ja vet nte hur många ggr ja måste säga de ;D haha och ja älskar dej , åh asså du e en förebild för många . Du gör att folk vågar tro på sig själva. Du är kanon ! Jag Älskar Dig ! NU å FÅÅÅR ÄVER ! <3

2009-04-22 @ 11:54:53
URL: http://tallkott.blogg.se/
Postat av: Hannis

Jag älskar er !

ROHENY <3

Du är kanon Bekkz, du kommer alltid var en del av mitt hjärta <333333

2009-04-22 @ 11:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0