din röst går runt i min hjärna och hela du åker runt och runt i mitt hjärta <3 *4 April*

- ÅÅÅÅÅÅÅi living in the perfect life <3ÅH vad jag älskar livet <3
3 månader på detta året har gått och i'm still happy =) <3
Det finns många människor som ska ha extra eloge för detta året. För att nii har gjort det till det bästa =) <3
NasrinY, JonasH, PontusE, TimL, ChristofferU, SebastianO, CelinBE, YoW, LinnN, JonnaL, RebeckaO, RobertL, EmelieW, EmmaD, BabaS, JohanJ, det är ni som gjort detta året till det bääästa och jo JockeW och TinaL me för hade dom inte blivit tillsammans så hade jag la fortfarande haft Jocke i tankarna och hahahaha då är det nästa dom som har gjort mej den största tjänsten detta året :D
TACK TILL ALLA IALF <3

Det finns inget att klaga på , vännerna är det bästa, solen är på himlen och jag ska åka och jobba :D
Jobbar till fem, sen ska jag hitta på något annat skoj, hoppas på att få träffa Robert idag =)
Det blev ju inte så igår xD =)

Ska jobba om en halv timma, segt med detta vädret ute :P MEn jag ska nog klara mig kanske xD <3


Tänkandet:
Asså det är allt och alla just nu . Mest han den där, han som är det ända jag ser framför mig, han som finns i mina tankar dag som natt. Och alla som finns där för mig, och gör alla dagar till minnen <3 Ni kommer alltid finnas i mitt hjärta, så är det bara.. =)


Jag var med Emelie igår <3 Fy fan  va underbart det är att vara med dig Emelie, allt känns som vanligt och jag kan prata med dig och jag kan lyssna på dig <3
Systrar föralltid Emelie så är det bara .. '_'
Och till och med Jocke var snäll, jag sa till Emelie bah shiit, jag är chockad, jag och jocke har inte bråkat något idag. Även fast jag fick sitta på korsför hör när alla satt och åt om jag och Robert var tsmns, och så vidare .. .Men det va la det ända han gjorde som jag ville strypa honom för xD Men det vara bara att sitta snällt och stänga av öronen xD
som Emelie märkte att jag gjorde xD
Hanna kan du skicka osten , säger Emelie
Hanna sträcker sig efter colan och ger den till Emelie x d
Lite snurrig i bollen och n u flög tiden iväg . Måste springa nu <3



MASSA KÄRLEK <3
Emelie, tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0