Tankar!!!

Man måste dö några gånger, innan man kan leva!
Det är ett par väldigt starka ord!
Jag tror till hundra procent att man måste ner till botten för att nå toppen!
Att vara nära bristningsgränsen och sen bara ta tag i det och jobba dig uppåt!
Har du någon gång fått ditt hjärta krossat?
Det har jag också!
En gång! Det gjorde ont i mig länge! Bristningsgränsen var då enormt nära. Men jag kämpade! Idag står jag här, lyckligare än någonsin!
Det är många årsen nu. Men det tog tid. Det är över nu! Men just då gjorde det l

Jag och Malin pratade om livet igår så nu blev det tankar tankar! I'm back!
Tack alla fantastiska människor som finns runt mig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0