Mina arbetskamrater!

Tycker dom är en väldigt stor del av mitt liv eftersom jag träffar dom extremt ofta och därför ska dom nu få ett litet inlägg här i mitt nerskrivna liv!
Man kan inte tycka om allt och alla! Men jag tror min chef är en väldigt bra människokännare för där har hon verkligen lyckats!
Vi är en väldigt stor grupp människor, vi är många anställda och vi alla lever väldigt olika liv. Men vi har en sak gemensamt! Vi bryr oss om människor. Och det bästa med att jobba inom ett sådant här yrke är att dom som väljer att jobba med det bryr sig om människor och även om jag inte är en vårdtagare så är jag ändå en människa och kommer jag lite halv less till jobbet så finns det alltid en eller fler underbara pärlor här som lyser upp dagen!
Fina ord och ibland räcker det med bara en kram! Eller bara en kram kan man inte säga utan en fantastisk kram!

Vet ni hur bra ni är?
Helt otroliga! Tack för allt ni gör för mig.

I mars förra året, rättare sagt 16 mars gick jag bredvid för första gången, med S.
Jag kom in väldigt fort i detta. Både arbete och med arbetskamrater och jag älskade att komma till jobbet.
Jag skulle lära mig 27 tusen nya namn. Typ 1000 vårdtagare och 700 nyckelnummer och 500 ! Okej dom siffrorna handlar det inte om, men då kändes det så. Jag tänkte detta lär jag mig aldrig! Men jag tror det gick en vecka sen satt det mesta! Härligt!

Tack mina fina vänner för att ni är fantastiska!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0