Jag saknar dig!

Man inser verkligen inte vad man har förrens det är långt bort. Fast långt borta men ändå så nära. Du och jag gjorde det mesta tillsammans! Vi gjorde allt vänner gör tillsammans!
Jag saknar dig varje dag och även om det var jag som satte stopp för våran vänskap så dödade du den långt innan det! Men ibland känns det bara som att hela jag behöver dig!
Glädjen du sprider! Vill bara vara med dig! Vill bara ligga tätt intill dig och känna att allt är som förut! Men ingenting är som förut, ingenting kommer någonsin bli som förut!! När du kramar mig nu vill så mycket av mig bara kasta mig över dig och puss på dig och krama ihjäl dig typ. Men mycket inom mig säger stopp för jag vill aldrig igen känna mig så misslyckad som du fick mig att känna mig den sista tiden!
Jag älskar dig otroligt mycket och vi har så många minnen tillsammans! Minnen som i alla fall jag inte bara kan kasta iväg!
Det är skönt och se att du mår bra! Jag tjuvkikar på dig! Ibland ser du då vilsen ut?! Kanske är det så, enligt mig har du alltid varit lite vilsen iofs ;)

Men vem känner sig inte vilsen ibland. Just nu känner jag mig extrem vilsen! Känns som att alla har någon utan jag, jag känner inte att jag hör hemma här!
Jag vet inte var jag hör hemma, men Bollebygd är ialf inte stället för mig! Jag hatar att bo här. Det ända bra med denna hålan är att Ely bor nära mig! Men hon har ju sitt liv också! Hon har ju Jonas! Jag vet inte vart jag hör hemma!
Nu är jag nog bara söndagsdeprimerad! Då vet man att man ska gå och lägga sig och sova!

Ännu en gång tappade jag tråden! Så många tankar i mitt huvud! ^^

I alla fall !
Jag saknar dig min bortsprungne vän! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför säger du inte till honom. Alla vet ju att det är Erik du menar.

2013-01-28 @ 00:47:10
Postat av: Emely

Varför inte stå för vem du är om du nu vet så jävla mycket som du påstår?

2013-01-28 @ 23:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0