"The ugly truth"

Idag är det ett tagsen sen jag blev "fri". För det är så jag känner mig efter det som hänt.
Du var allt, du var verkligen det. Gick inte en dag utan att du passerade mina tankar. The ugly truth stämmer ganska bra?! För så känns det. Ett fult erkännande Oohja! Jag kunde gjort allt för dig och det gjorde jag, allt jag kunde, allt som stod i min makt.
Men det är slut på det nu och jag är så lycklig för det!
Ville bara berätta detta! :) livet vänder igen till det bättre och jag älskar varenda dag igen. Det var någon månad sen det var så.
I am back och det är tack vare många saker, många människor! Alla runt mig är så otroligt underbara! Tack <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0