•Someday•

*Jag våga aldrig hålla din hand, för vi är inte sånna som i slutet får varann*

Gomorron på Er!
Idag mår jag lite bättre, ganska så mycket bättre, ibland har jag kaos kvällar, igår var en sån. Men så sover man några timmar och sen är allt som förut! :-)

"En hel värld som snurrar,
En värld som aldrig står still.
För vilken sekund på dagen det än är, så är det ALLTID någon vaken!
Kanske inte jag? Men någon annan.
Världen är en stor plats och jag är så tacksam att jag fått leva här. Växa upp och bli jag! "

Idag ska jag TPG ! Sen blirre väl Chilla, sova tidigt så jag kan vakna på fredag och åka till min fina vän som jag ska spendera helgen tillsammans med! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0