Bästa vän!

När min bästa vän skickar en sådan här text.
Det är då man förstår att hon känner mig bättre än jag själv gör.
För vem jag än träffar! Om jag tex träffar en jätte söt kille på alla sätt.
Så hittar jag alltid till 100 procent något fel!
Hittar jag ingen relevant fel så hittar jag på något! Kan vara allt från "Han hade fula strumpor" och kommer jag verkligen inte på något så är det "Han var/är för bra för mig". Kanske slog det mig inte förrens herromdagen att det som står i denna bilden som Emely skickade stämmer till punkt och pricka in på mig.
För herromdagen när Emely sa:
-varför blir du inte tillsammans med honom för, ni gör ju varandra glada å lyckliga !
Och mitt svar var! Han gör så, han är så...
Och hon säger
- men spelar det någon roll i ett förhållande då?
Mitt svar var:
- Nej men något fel måste jag ju komma på.
Och det var väl först så jag förstod innebörden av bilden som hon skickat några dagar innan.

Varför gör jag så? För det är inte medvetet! Tror jag inte, kanske från det undermedvetna då.
Att alltid stöta bort killar som kommer nära för att slippa bli sårad igen!
Men men ska skärpa mig! :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0