Lyckan som når högre än allt!

Tror ingen förstår, ingen känner det jag känner just nu. Allt är på plats, allt går min väg och jag älskar varje dag av livet!
Livet är inte alltid lätt, men ibland måste man se bortom allt det där. Att se ljuset varje dag har gjort mig starkare än någonsin. Vakna varje morgon med ett leende och även om det känns som att det är en dålig dag, tänk tvärtom. Detta kommer bli en kanon dag. Det funkar 100 %, jag gör alltid det! Idag kände jag mig riktigt stark. Alla pussel bitar finns och jag är lyckligare än någonsin.
Det ända som saknas nu är en pojke att dela detta med. Att vakna upp i någons famn. Men hur lätt är det, när man är livrädd? Vill träffa han som orkar stå ut med min tvekan, som orkar hålla sig kvar tills jag vågar lita på honom. Finns han? Tvek... Men jag längtar tills den dagen då man VET, han, det är han, han som får mig att vara kär, han som får mig att le av ingenting!
Emely&Sabina&Emelie&Maria&Ankan - hur skulle allt vara utan er just nu? Ni får mig att känna mig älskad!
Maria är min fina arbetskamrat, känns som jag känt henne hela livet och dagarna jag får träffa henne blir alltid så bra!
Emely - Du känner mig utan och innan men är ändå min vän! Jag älskar dig för det!
Sabina - så lika men ändå så olika! Jag älskar dig !
Emelie - du förstår och älskar mig ändå! Jag älskar dig för det!
Ankan- min soulmate, du kom in i mitt liv som en frisk vind! <3


Ett jätte tack till dom två finaste i mitt liv.
Mamma&Pappa!
Jag älskar er för att ni alltid ställer upp vad det än är! Ni är dom bästa föräldrarna man kan ha. Och även om jag inte alltid visar det. Så är ni mina förebilder och ni kommer alltid vara närmast mitt hjärta!

Tack alla som är i mitt liv nu! Ni är underbara! Utan er är jag ingenting! Tack tack tack tack! <3


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Du sprider glädje!! Jag ska jobba imorn o tycker att de tråkigt men du skrev att man ska tänka att det är kanon dag och det känns redan nu att det kommer bli kanon dag! Fortsätt med glädjen du har. Jätte fin tjej är du!!♥

2012-06-23 @ 22:48:17
URL: http://vaaniias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0