Nu ÄNTLIGEN!

Nu äntligen kan jag blogga igen!
Igår blev jag utloggad och kunde inte komma in. Men nu insåg jag var felet var och kom in! Känns skönt!!!

Igår hade jag världens slappar dagar med underbara människor!
Jag,Linda och Sabina vaknade vid 10 och chillade på livet och käkade frukost och grejer. Linda åkte med tåget till Borås och mormor och morfar kom på en snabb visit!
Sen åkte jag och Sabina till Rävlanda för Sabina skulle klippa sig! Mysigt!!!
Sen åkte vi hem och somnade på soffan båda två. Då kom Madde å Madde å hälsade på så kollade vi tv å tjötade. Sen drog dom och jag å Bina som ade igen!
Sen kom fina Erik! Saknat honom så Det var tur för honom att han kom! Sen var vi med ankan och myste!

Idag blir det mera bloggande! Mys! <3
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0