Har tråkigt....

Va inne på min hundra år gamla bilddabok och hittade denna det var exakt 4 årsen jag gjorde den, tänkte lite skojj att göra den idag. igen xD



4 årsen
1. Är du i ett förhållande?
Yezz
2. Om inte, varför inte? ----
3. Hur långt var ditt längsta förhållande? 382 dagar;) dock från och till. Men nu 5 månader den 25 :)
4. Vad heter den du är/senast var i ett förhållande med? Joakim <3
5. Hatar du ditt ex? Neeeej <3
6. Har du velat bli tillsamans med ditt ex igen? jappp
7. Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? hahahahaha JA:P
8. Vad är DU mest för, förhållande eller strul? Förhållande såklart :D
9. Är du en player? nej verkligen inte .
10. Har du blivit dumpad? japp det har jag blivit :(
11. Har du blivit sårad? yes. det med
12. Har du dumpat någon? neee inte seriöst.
13. Är du en bra partner i förhållandet ? VEt la inte jag men Joakim har ju klarat ett jävla bra tag med mig :P
14. Värsta raggningsrepliken någon kört på dig? HAHA:P
15. Är du kär i någon nu? ja som fan <3
16. Har du någon beundrare? Alla ;)^^
17. Hur skulle du beskriva den perfekta partnern? så jävla mycket orkar inte skriva . ^^
18. Har du varit kär i flera samtidigt? HHAAH JA när man va liten va man ju kär i allt och alla :P
19. Har du sårat någon allvarligt? vet ej ?
20. Hur skulle du beskriva dig själv som partner? vet faktiskt inte
21. När du vill ha någon, vad gör du? tar den :P
22. Bästa raggningsrepliken? haha till vakterna på Lygnevi... Jag har tappat bort mitt nummer kan jag få ditt ?
23. Hur skulle den perfekta dejten se ut? Vet ej ^^;
24. Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Pontus <3
25 Tänder du på? Tandställning (A)  ^^
26 Är du gift i framtiden? Så klart jag är :)


NU
1. Är du i ett förhållande? Nej
2. Om inte, varför inte? Väntar väl på the one...
3. Hur långt var ditt längsta förhållande? Alldeles för länge :P 2 år typ..
4. Vad heter den du är/senast var i ett förhållande med? Johan..
5. Hatar du ditt ex? Nej det kan jag väl inte påstå att jag gör
6. Har du velat bli tillsamans med ditt ex igen? definitivt inte.. :)
7. Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? Japp...
8. Vad är DU mest för, förhållande eller strul? Förhållande såklart :D
9. Är du en player? nej verkligen inte...
10. Har du blivit dumpad? aaahmen...
11. Har du blivit sårad? jajjemensan...
12. Har du dumpat någon? Tyvärr...
13. Är du en bra partner i förhållandet ? Det beror nog på :P
14. Värsta raggningsrepliken någon kört på dig? Vet ej xD
15. Är du kär i någon nu? Nej det kan jag inte påstå...
16. Har du någon beundrare? Nej :P
17. Hur skulle du beskriva den perfekta partnern? Rik och snygg :P Nej skojja. snäll, trevlig och allt det där..
18. Har du varit kär i flera samtidigt? Kan man ens vara kär i många samtidigt ?
19. Har du sårat någon allvarligt? Jag har nog det :/
20. Hur skulle du beskriva dig själv som partner? När och om man väl kommer innan för skalet på mig så är jag nog en god parter, bara att det inte är så lätt att komma innan för...
21. När du vill ha någon, vad gör du? Tar den..
22. Bästa raggningsrepliken? haha till vakterna på Lygnevi... Jag har tappat bort mitt nummer kan jag få ditt ?
23. Hur skulle den perfekta dejten se ut? Svårt.. överraska mig ;)
24. Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Pappa, Pontus helt klart.
25 Tänder du på? Jadu.. svårt, finns mycket...
26 Är du gift i framtiden? Så klart jag är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0