Tankar....

Ovanligt att jag kommer med alldeles för tankspridda inlägg på nätterna....

Vet inte vad för tankar som flög i mig. Jag har ALLT jag vill ha nu. Alla bitar är på rätt plats. Men ändå är det något som fattas. Jag vet inte vad det är eller kanske vem det är? Men något är inte hundra procent. För det känns som att jag vill brista ut i gråt, jag vill stor gråta och försvinna! Men ingenting har hänt eller så, jag kan inte sätta fingret på var felet är. "Någon som har något förslag på vad det kan vara?"
Finns ju inget i mitt liv som jag vill ändra på just nu. Jag bara älskar det. Alla människor som är en del av det ta åt er, för jag tackar er verkligen för ni är bäst!!!

"HAR NI NÅGON GÅNG KÄNNT KÄNSLAN ATT NÅGOT ÄR FEL MEN NI VET INTE VAD?"

Konstigt Asså blir rädd för mig själv när jag tänker så mycket. Jag brukar oftast hålla mina tankar inom mig. Speciellt när det gäller något som har med känslor att göra, för det skrämmer mig, Ialf de som inte är glada eller arga känslor för det delar jag gärna med mig av! Men sen kom bloggen och här kan jag få ut känslor. Och eftersom jag skriver PRECIS som jag tänker. Så är det nog inte många som förstår något.
För i min hjärna är det väldigt rörigt ska ni veta och som ni antagligen märker.
Men en sak vill jag att ni ska veta kära bliggläsare, och det är att jag blir sjuuuukt glad varje gång jag loggar in och ser att ni blir fler å fler . Ialf om jag skriver ofta :P
"vilka är ni???" :) hade varit skojj å veta ;)

-FÖLJ DINA DRÖMMAR-
Puss Hanna


Bjuder på denna vackra bild :P


Kommentarer
Postat av: Neea<3

2012-01-12 @ 12:43:51
Postat av: Neea<3

Jag finns när du vet vad som tynger dig älskling!<33

2012-01-12 @ 12:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0