Så levande!

Kan ni förstå känslan av att känna en människa i 20 år. Han är ditt allt, även om du inte alltid visade det. Men han va allt du behövde för att vara vid liv. Han va ingen pojkvän eller något bara en bästa vän! För de va han. Han fick dig att le. Han fick dig alltid att må cepe bra. Men du va ett svin, ett riktigt svin. Han blev andra hand å du vet inte varför för han va alltid i ditt huvud första valet. Men så blev de. Han försvann från ditt liv. I nästan ett år. Ååh nu är han tillbaka. Kan ni förstå!!! Du känner dig hel. Du är vid liv igen! Du är lycklig!

Så känner jag mig, för när jag öppnar ögonen, efter att ha blundat å undrat om de va en dröm, så står han där. Jonas Hallin! Jag kommer alltid att älska dig! Du kommer alltid vara den bästa delen av mig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0