Nyårsveckan!

Jaaa, den 29 drog jag, Sabina och Linnéa till Gällsta. Vi började dagen med att klippa oss sen va det dags att åka. Vi kom till Gällsta och packa upp alla våra grejer och ni ska vet att det är inte lätt att åka 3 tjejer, i en vecka och bara ha en 940 och packa i. DET VAR FULLT. Tittade man bak så såg man inte ens Bina. Vi kom hem och började packa upp alla grejer och började dricka lite grann, tjuvstart på nyår lixom. :) Ja, det va la jag, Bina, Mange, Linnéa och Erik, hjärnan är inte riktigt med, men jag tror vi spelade spel xD

 Sen kom ju 30:onde vaknade vi rätt sega, ialf jag å Bina så vi va inte uppe länge, innan vi däckade på soffan xD Det ända vi han var väl egetnligen att åka in till Ulricehamn och handla mat. 1300 kronor fattigare så åkte vi hem igen och skulle göra mat till 3 tjejer och 10 Bönnnnnner och för dom som inte vet så har alla bönner binnikemask så dom äter huuuuuur mycket som hellst. Vi som egentligen hade sjuuuukt mycket att göra. Men vaknade typ efter 3-4 timmar och fick inte ett skit gjort.

Erik ringde och frågade om vi skulle med på bowling, klaaart vi skulle. Så vi var en hel hög som drog till bowlinghallen vid 20.00 SKA ALDRIG MER BOWLA I 2 TIMMAR !!!! Träningsverk på detta... (Jag, Sabina, Linnéa, Erik, Mange, Jens, Carl, Mamma, Robban.) Sen drog la vi hem till Erik igen och tjötade och sjöng singstar HA Ha HA så kan det gå. Ingen fin sångröst och värre blir den på fyllan xD Sen däckade vi och ja, nu kommer
nyårsafton :D

31 December.
Äntligen kommer dagen som vi så länge längtat efter. VI vaknade alldeles för tidigt, 8 typ av att någon idiot bara fick för sig att vakna då och då skulle han ha kaffe. SÅ jag gick upp och väckte dom andra tre idioterna som låg där uppe, för om jag bara ska få sova 4 timmar kan dom ju inte få sova längre, så kände jag. Snällt, jag vet! Men ialf så gick vi upp och åt frukost och grejer, sen satt vi å chilla lite, fixade oss i godan ro coh började göra maten åååh bästa maten, älska grytan.
Vid 6 när jag hade stressat ihjäl mig kom ialf folket och förrätten trillade in, räkbakelse! Sen blev det potatisgratäng med gryta . Väldigt gott :) Måste jag säga. Sen började festandet och vi va la 17 personer eller något, men nyår bestog av allt, men ni ska få lite bilder istlt.... ;)


Jag och Neis på bowlingen <3


Sabina och Erik på bowlingen! :)


NYYYYÅR!!


Nyyyår


NYÅR :D


nyår orka inte vänta den xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0