Livet när det är som bäst!

Tankar, tankar, tankar i vanlig ordning. Men just nu finns det bara bra, lyckliga och underbara tankar!
Allt är så underbart just nu. Jag älskar allt.

Snart får jag träffa en fin människa, om någon vecka. Helt underbart, för de va länge sen jag träffade honom.

Har börjat på buggkurs och det känns helt underbart, för det är så enormt roligt! Jag är absolut sämst av alla av dom jag är där med, men det är grymt skoj ändå och alla underbara människor som är där. Ni är så bra! <3

Alla andra fina underbara människor.
Tack! Jag älskar er, för ni är så himla bra! JAG ÄLSKAR ER. Ni vet vilka ni är!

Hur länge kan känslorna vara på topp?
För jag vet att man säger att man kommer till en gräns sen är det kört.
Helt klart har jag haft, Downs men i stort sett har jag varit helt galet lycklig sedan, Juli förra året. 97 % av tiden i 6 månader. Helt underbart! Det känns skönt. Jag älskar det!

Pojken som går i min hjärna. Han gör mig galen, för jag blir så förvirrad. Han är ju så himla bra!

Nu ska jag bara tar tag i min träning, kost och allt det andra. Har ju massa kilo kvar till målvikten. Men jag vet ju att jag kan för har ju lyckats gå ner 15 kilo. Så har ju massa kvar :)
Så tänkte jag skulle ta tag i de nu gen, blev ju förslappad vid jul och nyår då. Men snart snart!

Skolan har dragit igång nu !
Läser
-matte a
-matte c
-naturkunskap a
-företagsekonomi b
Skit roligt faktiskt. :)
Så nu jävlar ska jag verkligen klara det också!


Ja detta var väl mitt lilla natt inlägg så. Gonatt på er söta människor!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0