Följ dina drömmar !

VILKEN HELG!

Helt fantastiskt!
Fredag-
Åkte och bowlade med 2 underbara människor, Jonas och Sabina!
Det var jätte trevligt. Längesen jag gjorde något med bara dom 2 :)
Jonas vann, men jag kom ialf 2a ;) inte dåligt.
Efter de åkte jag å Bina å lämnade Jonas i Rävlanda och sen åkte jag å bina till bollebygd och träffade Michael å Janne! Tjötade med dom i någon timme. Marcus kom en sväng också. Han va i graget med Timmy och gjertz ! Så vi åkte dit, när Janne och Michael åkte hem. Satt och snackade hela natten typ. Mycket bra fredag!

Lördag-

Vaknad och kollade på one tree Hill. :)
Sen började jag göra mig iordning och skulle åka till Borås. Fastnade dock en stund på Statoil med Janne å Michael.
Men tillslut kom jag till Borås. Och det var wizex och larz kristerz som spelade.
Träffade mycket underbara människor där också :) <3

Söndag-
Vaknade och kollade one tree Hill. Sen åkte jag till Borås och buggade :) underbart, sen var det möte på Max med fina buggkompisarna :) <3
Sen åkte jag till Bollebygd och tjötade med Michael i typ en timma. Trevligt
Trevligt. Sen drog jag hem å kollade one tree Hill.


Där har ni min underbara helg <3

Tack alla fina som var en del av den! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0